lørdag den 19. januar 2013

Så kører vi igen!!!

Nu har jeg endelig fundet en måde jeg kan få billederne ind på min blog, i en ordenlig kvalitet!! Dog har jeg ("heldigvis") ikke fået taget mange billeder, men her er de seneste:

Now I have finally found a way I can get pictures onto my blog, in a decent quality! However, I have ("thankfully") not been taken many pictures, but here is the latest:

Min helt egen, selvopfundne fototeknik!!:
My very own, self-invented photo technique!!:


 

 

 

"Jamming":

                     



 
 
Guld:
Gold:

2 kommentarer:

  1. Hej O!
    hvordan har du taget de første to billeder? de er virkeligt gode :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Til de to øverste billeder, brugte jeg en lidt længere lukkertid end normalt, 1/10 sek. Når jeg trykker shutteren ned, zoomer jeg hurtigt ind. Dét giver den fede effekt :)
      Kan anbefale et stativ, så selve motivet forbliver nogenlunde skarpt.. ;)

      Slet