mandag den 20. august 2012

De bedste indtil nu (The best untill now!)

Intro: (In English down below!)
Hej! Jeg er en 15-årig dreng fra Østerbro i København, der er helt vild med at tage billeder!! Så for at kunne dele dem, og måske få lidt (posetiv eller negativ) kritik af dem, lavede jeg denne foto-blog.

For at få hul på bloggen, har jeg valgt de allerbedste af mine billeder indtil nu. I den tid jeg har haft mit kamera, har jeg taget en del virkelig gode billeder (Synes jeg selv...). Så her er de bedste :-) Giv endelig en kommentar!!

In English:
Hello! I am a 15-year-old boy from the heart of Copenhagen (Denmark), who absolutely love to take pictures! So to be able to share them and maybe get a little (posetive or negative) criticism of them, I made this photo-blog.
To get my blog started, have I choosed the very best of my pictures until now. In the time that I've have had my camera have i been taken a lot of great looking pictures (i think my self...) So here are the first ones :-) Please leave a comment!!










 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar